Terméktámogatás

Az SDA Informatika ZRt. minden termékéhez magas szintű terméktámogatást nyújt. Cégünk alkalmazottai már nagy gyakorlattal rendelkeznek az összetett, adminisztrációs szoftverrendszerek terméktámogatásában is, mivel a szintén általunk gyártott Neptun Egységes Tanulmányi Rendszer különböző verzióit jelenleg országszerte 40 intézményben használják, melyek méretüket, szervezeti struktúrájukat és a felhasználók technikai jártasságát tekintve is igen különbözőek.

 

A terméktámogatással foglalkozó kollégáink munkaidőben telefonon, e-mailben vagy akár faxon is várják a felhasználók bejelentéseit, segítenek a problémák elhárításában, valamint begyűjtik, és továbbítják a programfejlesztők felé a felhasználók igényeit, ezzel is biztosítva az általunk nyújtott szolgáltatások megfelelő irányban történő folyamatos továbbfejlesztését.

A személyes megkereséseken kívül rendelkezésre áll még az igénybejelentő portálunk, ami a felhasználóink fejlesztési észrevételeinek és igényeinek bejelentésére szolgál. Ezek a bejelentések a portálról automatikusan bekerülnek cégünk munkafolyamat-kezelő rendszerébe, és amely munkamenetet a bejelentő is folyamatosan nyomon követhet.

Az igénybejelentő portálon kívül az egyes termékekhez kapcsolódó terméktámogató portáljaink a nap 24 órájában látogathatóak megrendelőink számára, amelyeken olvashatnak a termékkel kapcsolatos újdonságokról, részletes tájékoztatást kaphatnak a programban bekövetkezett változásokról, letölthetik a program felhasználói dokumentációját és a rendszer megismerését segítő e-learning tananyagokat, továbbá feliratkozhatnak a terméktámogató portálon történt változásokat követő hírleveles tájékoztatásra is.

Kapcsolódó linkek: