Ügyfélreferens/termékportfólió kezelő

Főbb feladatok:

  • Új és meglévő ügyfelek kérdéseinek megválaszolása telefonon és írásban
  • Segítség az ügyfelek problémáinak elhárításában
  • Szoftvereink új funkcionalitásának tesztelése, precíz dokumentálása
  • Együttműködés a fejlesztő teammel

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Közoktatási, köznevelési folyamatmenedzsmentben, adminisztrációban szerzett széleskörű, több éves gyakorlat
  • Technikai, célorientált, vevőközpontú gondolkodásmód
  • Képesség önálló és csapatmunkára egyaránt
  • Terhelhetőség, jó problémamegoldó készség
  • Megbízható, igényes munkavégzés
  • Tanulási, fejlődési igény és készség

Előnyt jelent:

  • Szoftverek tesztelésében, támogatásában szerzett gyakorlat
  • Oktatásszervezésben, oktatásban szerzett munkatapasztalat
  • Közoktatásban, köznevelésben használt adminisztratív szoftverek ismerete
  • Angol vagy német idegen nyelvek ismerete
  • Jogosítvány (aktív használat)

Amit kínálunk:

  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Hosszú távú együttműködés
  • Fiatalos csapat
  • Versenyképes jövedelem

Jelentkezés feltételei:

  • E-mailben fényképes szakmai önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével

Elérhetőségi adatok

E-mail: